»Živimo v času vplivnežev, v času, ko je pomembnejše to, kar nekdo objavi na omrežju, kot pa je to, kar rečejo znanstveniki.«
»Vplivneži so tisti, ki v tem digitalnem času izredno vplivajo na odločitve (potencialnih) gostov...«
»Zlasti nad njimi je treba vzpostaviti nadzor. Ozaveščeni morajo biti o tem, kakšne so njihove obveznosti pri sodelovanju z vplivneži in otroškimi vplivneži.«
»Vplivneži so prihodnost marketinga.«
»Vplivneži se med seboj pogovarjamo.«
»Namesto vplivneži jim recite neumneži.«
»Ker smo prepričani, da v teh časih lahko ponudimo javnosti nekaj, kar je spodbujajoče, opogumljajoče, kar daje upanje, kar daje energijo za to, kar moramo v teh časih, ki niso enostavni, premagati in iti naprej.«
»Mislim, da ta čas še kar traja, to je čas strahu.«
»Trumpova prepoved vstopa muslimanom v državo je točno to, kar v tem času potrebujemo.«
»Mogoče bi morali storiti podobno, kot je to naredila finska vlada že v prvem valu epidemije in povabila vplivneže, influencerje, da pomagajo širiti kredibilne informacije.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju